Arrangeras parallellt

Varför ställa ut?

Köpstarka besökare vill träffa dig, under mässan genomförs över 50.000 kvalitativa kundmöten

Därför ska du ställa ut
eller delta som partner

Ansikte mot ansikte

Ansikte mot ansikte har visat sig vara det överlägset mest effektiva sättet att sälja produkter och tjänster. Varje utställare och partner genomför i snitt 80 kundmöten, under två intensiva dagar träffar du lika många kunder som det normalt tar flera månader att träffa.

Maxa din exponering

Maximera din exponering, genom att ställa ut får ni stor och synlig exponering på mässan. Ni kommer dessutom också dra nytta av e-Hälsa+MVTe omfattande marknadsföringskampanj före, under och efter mässan.

Besökarna

Här träffar du högkvalitativa besökare, beslutsfattare som det normalt inte går att boka möten med, de viktigaste inköparna kommer till mötesplatsen.

Tydlig ROI

Tydlig och mätbar ROI, du kan snabbt räkna hem kostnaden för dina möten och vad de genererat i affärer.

Mer än bara mässa

Mötesplatsen är både en mässa och konferens. Konferens har otroligt mycket att erbjuda som man inte vill missa. Över 200 talare, branschseminarier och paneldiskussioner och en mängd aktiviteter och inspiration.

Nätverka

Nätverka med din bransch och möt företag som letar efter de produkter och tjänster du erbjuder. Under dagarna arrangeras mingel, nätverksträffar, paneldiskussioner och mycket mer, som tillsammans skapar en dynamisk mötesplats för framtidens offentliga sektor.

Gör fler affärer
på kortare tid

På e-Hälsa+MVTe exponeras du och ditt företag inför tusentals potentiella upphandlare och kunder samtidigt som du positionerar dig som en stark aktör gentemot hela vårdsektorn. Undersökningar visar att varje besökare genomför i snitt 14 kvalificerade möten under mässan som leder till nya affärer och inköp. Som utställare tar du del av de 50.000 kundmöten som genomförs under två dagar. Delta som utställare, partner eller sponsor och träffa mängder av personer i ledande positioner inom hela Sveriges vårdsektor. Det är här dina nuvarande och framtida kunder, partners och samarbeten finns.

Besöksstatistik 2023

Besökarna uppgav följande
syften med mässbesöket:

92% Ta del av nyheter

89% Få överblick över branschen

87% Träffa nuvarande kontakter och branschfolk

80% Gå på seminarier och paneldebatter

76% Skapa nya kontakter

72% Beslutsunderlag för upphandling

Besökarna kom från
följande organisationer:

47% Kommun

33% Region

8% Stat

6% Företag / Näringsliv

5% Annan organisation

+ 4140

Besökare

+ 2020

Konferensdelegater

+ 250

Utställare

77%

77% av utställarna har fått nya kontakter som kan leda till affärer.

91%

91% av utställarna tog 100 kontakter eller fler.

87%

87% av utställarna var nöjda med helhetsintrycket av mässan.

81%

81% av utställarna kommer att ställa ut på nytt under mässan 2024.

91%

91% av besökarna uppgav att de var nöjda och kommer att besöka mässan igen 2024.

76%

76% av besökarna uppgav att de under den närmaste tiden kommer att se över upphandling för de produkter/tjänster som visats på mässan.

77%

77% av besökarna beslutar eller påverkar inköp/upphandling.

70%

70% v besökarna innehar yrkesrollen chef eller ledare.