Praktisk information
Har du några frågor
eller funderingar?
Här finner du som utställare svar på de flesta praktiska frågorna man kan ha angående ditt mässdeltagande.
Titta här först och om du mot förmodan inte finner svar på det du undrar över här, kan du hitta våra kontaktuppgifter längst ner på sidan.
Utställarpaket
I filen nedan hittar du info som öppettider, in- och utflyttider, restaurangers öppettider, bokning av monterstäd samt underlag för din marknadsföring osv.
Öppettider
22 januari
09.00-17.00
23 januari
09.00-16.00
Hitta hit
Kistamässan
Arne Beurlings Torg 5
164 40 Kista
Utställarbadge
Utställarbadge
Ni får ett mejl från Trippus med en länk till utställarportalen. I portalen registrerar ni all monterpersonal för att få utställarbadgar, som ger tillgång till utställarmatsalen och området före öppning. Även administratören måste registreras.
Användarnamn: mejladress till personen som fått länken skickad till sig
Lösenord: skapar ni själva
Dela användarnamn och inlogg med era kollegor som ska stå som personal i montern, så kan de själva gå in och registrera sig.
Registrera all monterpersonal, och ta med bekräftelsen för att hämta ut badgarna vid huvudentrén. Badgarna ska bäras under hela mässan, inklusive in- och utflyttning.
Här kommer du in i din utställarportal
Utställarförsäkring
I samarbete med If Skadeförsäkringar har Nordic Live Expo tagit fram marknadens förmånligaste och enklaste försäkring för våra utställare. Läs mer här: liveexpo.se/utstallarforsakring
Lead Scanning
Lead Scanning-inlogg kan köpas av dig som utställare för att scanna besökare i er monter. Besökarnas data samlas då som leads i er utställarportal.
Leads Scanning kostar 3 900 kr exkl moms, och kan användas på ett obegränsat antal devices.
OBS – ingen app behöver laddas ner, utan man använder det inlogg som tilldelas er vid köp.
Hotell
ställer ut 15% rabatt på era hotellbokningar:
Utställarutbildning
Här får du tips på hur du gör ett lyckat mässdeltagande!
Inkl checklista och idéer på hur du skapar trafik till din monter.